Knkb Meisjes A en B klasse

Vandaag hadden wij de KNKB Meisjes op bezoek.
Onder warme weersomstandigheden maar met een zacht briesje was het goed vertoeven op de Tsiene.
Er werd gekaatst in A klasse en B klasse +herkansing.
We gingen om 10.00 uur van start met 8 partuur in de B klasse.
Er moest bijgeloot worden maar rond 15.30 uur werden de prijzen uitgedeeld aan:
Winnaarsronde :
1e prijs:Marlies Bonnema Winsum,Sigrid Post Sexbierum,Anke Wassenaar Minnertsga.
2e prijs:Lisanne Leijenaar Bolsward,Lieke van Loon Makkum,Romy Postma Winsum.
Verliezersronde:
1e prijs:Senne Idsardi Dronryp,Rixt Blanke Bolsward,Baukje Heeringa Redhuzum.

In de A klasse gingen we met 4  partuur van start om 10.00 uur.
Zij kaatsten poule,hier waren de prijzen voor:
1e prijs:Marije Bodde Grou,Anna Dieuwke Dijkstra Leeuwarden,Gerde Lycklama a Nijholt it Heidenskip.
2e prijs:Julia Marthine Rienks Dronrijp,Iris Oosterbaan Scharnegoutum,Larissa Smink Makkum.

Allen van harte gefeliciteerd!!
We kunnen terug zien op een mooie kaatsdag.
Alle vrijwilligers,en ouders bedankt voor jullie inzet.

Bij alle evenementen kunnen foto’s en video’s gemaakt worden welke worden gebruikt voor het promoten van het evenement, het promoten van de kaatssport en de kaatsvereniging.
Tevens kunnen foto’s en video’s gemaakt worden ter ondersteuning van het wedstrijdverslag en het brengen van kaatsnieuws.

Wees je er van bewust dat als je deelneemt aan een evenement of hierbij toeschouwer bent er beeldmateriaal gemaakt en gepubliceerd kan worden waarop je zichtbaar bent.
Indien je hier bezwaar tegen hebt kun je dit melden bij het bestuur van Kv Foarut.

slider / Uitslagen 0 Reacties