Kaatskalender 2022

Federatie Menaldumadeel 2023

Inleg alle wedstrijden €3.50 (op het veld betalen)

Naast Federatie Menaldumadeel zijn er nog 11 federaties.
Ook deze hebben wedstrijden voor verschillende categorieën (ook jongens en meisjes) waarvoor je kunt opgeven.
Op de site van de KNKB kun je zien waar en op welke dag de wedstrijden worden gehouden en tot wanneer je je kunt opgeven.

Behalve in Menaldumadeel kun je ook In de regio Waadhoeke (Barradeel (vrijdag)
en Franekeradeel (woensdag)deelnemen zie voor wedstrijdagenda  op KNKB.nl

Let goed op de uiterlijke opgavedatum.
Dit staat duidelijk vermeld op de website bij de wedstrijd waar je aan mee wilt doen.
Voor de Federatie Menaldumadeel geldt opgeven tot dinsdag 19:00 voor de zaterdagwedstrijd.

Weet je je bondsnummer niet? Neem dan contact op met de (wedstrijd)secretaris van je vereniging.

Vermeld duidelijk je volledige naam, adresgegevens en geboortedatum.
Vraag het bondsnummer tijdig aan.

Menameradiel telt 9 kaatsverenigingen die allemaal 1 of meerdere federatiewedstrijden organiseren voor alle jeugd categorieën.
Wil je graag meedoen, maar twijfel je nog of je al mee kunt doen?
Vraag gerust je trainer(s) om advies!

Alle wedstrijden zijn zogenaamd door elkaar loten partijen (d.e.l.).
Uiteraard zijn er leuke prijzen te winnen en wie weet hangt er in 2022 een krans bij jou aan de muur.
Door mee te doen aan de wedstrijden kun je misschien doorstromen naar de KNKB wedstrijden die bijna elk weekend worden georganiseerd.

Kampioenschappen gemeente oud Menaldumadeel

Di 13-06-2023 Ingelum Voorronde welpenjongens en meisjes 18.00
Di 13-06-2023 Deinum Voorronde Pupillenjongens en meisjes 18.00
Di 13-06-2023 Marsum Voorronde Schooljongens en -meisjes 18.00