jun

Cafe t grauwe paard Heineken partij

Vandaag werd de Cafe t Grauwe paard Heineken partij verkaatst onder wisselende weersomstandigheden werd er fel gestreden om de prijzen.
We begonnen om 11.00 uur met 12 partuur bij de heren en 10 partuur bij de dames ,
en om het half uur werd er een premie uitgeloofd voor de aktie die van te voren omgeroepen werd de kaatsers deden natuurlijk dan net even een tandje hoger.

Wij kunnen terug zien op en mooie en gezellige kaatsdag mogelijk gemaakt door cafe het Grauwe Paard die prachtige originele kaatsprijzen beschikbaar had gesteld wat zeer in de smaak viel.
Bij een gezellige nazit in het grauwe paard werd er nog even terug geblikt op een mooie gezellige kaatsdag.
De uiteindelijke winnaars mocht de koperen ketel een jaartje mee naar huis nemen .
De winnaars waren :
Heren Winnaarsronde :
1e prijs:Jan Jelle Jongsma,Bareld Bos,Peter Talsma.
2e prijs:Paulus Walda,Jelle Scharringa,Pieter s Scharringa.
3e prijs:Michel Nesse,Albert Sym Fekken,Arjen Radix.
Verliezersronde:
1e prijs:Jank Koopal,Willem van der Beek,Willem Bakker.
2e prijs:Renze Miedema,Jan Swart,Romke Swart.
Dames winnaarsronde:
1e prijs:Mirthe Delgrosso,Lotte Delgrosso,Corina Leemburg.
2e prijs:Ina Dijkstra,Lia Siderius,Lucy Dijkstra.
3e prijs:Corina de Vries,Janna de Groot,Anneke de Vries.
Verliezersronde:
1e prijs:Sjoukje Blauw,Petra Kappen,Corina Visser.
2e prijs:Yvonne Fokkema,Sabina Bonnema,Diana Bonnema.
Allen Van Harte gefeliciteerd !!!!

Bij alle evenementen kunnen foto’s en video’s gemaakt worden welke worden gebruikt voor het promoten van het evenement, het promoten van de kaatssport en de kaatsvereniging.
Tevens kunnen foto’s en video’s gemaakt worden ter ondersteuning van het wedstrijdverslag en het brengen van kaatsnieuws.

Wees je er van bewust dat als je deelneemt aan een evenement of hierbij toeschouwer bent er beeldmateriaal gemaakt en gepubliceerd kan worden waarop je zichtbaar bent.
Indien je hier bezwaar tegen hebt kun je dit melden bij het bestuur van Kv Foarut .

Algemeen / Uitslagen 0 Reacties