jan

Poiesz Jeugdsponsoractie KV Foarút

KV Foarút doet weer mee aan de Jeugdsponsoractie van de Poiesz!
Om ons te sponsoren, kunt u uw sponsormunten van 6 februari t/m 31 maart inleveren bij de Poiesz vestiging aan de P. Sipmawei in (Westeinde) Leeuwarden.
Op 10 en 11 februari hebben wij een ACTIEWEEKEND en staan wij zelf in de Poiesz.
Komt u in dit weekend uw munten inleveren en wij zijn dan aanwezig, dan krijgt u een leuke attentie.

Net als vorig jaar hebben we ook dit jaar weer een EXTRA actie voor ons eigen jeugdleden (welpen, pupillen en schooljeugd). Het jeugdlid die tijdens actieperiode de meeste munten weet te verzamelen, wint een “op-de-hand-gemaakte-kaatswant” !!!  Je kunt als jeugdlid je verzamelde munten weer inleveren in een speciale bak bij slagerij Stornebrink. Let op dat je ze even in een apart zakje / envelop doet met je naam erop.  Doe dit niet alleen aan het einde van de actieperiode, maar ook enkele malen tijdens de actieperiode. De uiterste datum waarop je munten bij de slagerij kunt inleveren is op donderdag 30 maart.

Tot slot kunt u tijdens de actieweken nog meerdere malen een tegoedbon van ons in de brievenbus verwachten. Met deze bon krijgt u 50% KORTING als u gebak bestelt bij de Poiesz. De vereniging namens wie het meeste gebak wordt besteld, krijgt een groot aantal extra munten. De tegoedbon geeft u dus forse korting en ons extra munten!

Mocht u trouwens niet in de buurt komen van het Westeinde en toch Poiesz munten hebben verzameld, dan kunt u deze ook inleveren bij Coby van Wieren (Tramstraat 45). Zij zorgt er dan voor dat ze bij de Poiesz worden ingeleverd.

En dan tot slot alvast bedankt voor al uw munten, want met uw munt kan de KV weer Foarút!

Geen categorie 0 Reacties