okt

Ontwikkelingen KV Foarut

Beste leden, ouders van jeugdleden en donateurs

Afgelopen maandag heeft de door ons georganiseerde spoedvergadering plaatsgevonden inzake de toekomst van KV Foarut.
De opkomst was boven verwachting, groot.
Hiervoor onze dank.
Hieruit blijkt dat er genoeg mensen zijn die zijn begaan met de toekomst van KV Foarut.
Dat deed ons als bestuur goed!

Tijdens de vergadering bleek dat al voor de vergadering een werkgroep was gevormd die zich er met elkaar voor wil inzetten de vereniging weer een nieuwe structuur te geven en opnieuw op te bouwen.
Uiteraard een super mooi initiatief.
Voorwaarde van de werkgroep was dat zij vrij mandaat van het bestuur en leden zouden krijgen voor de uitvoer van hun plannen.
Dit is hun tijdens de vergadering toegezegd.
Het bestuur zal zich vanaf heden nu daarom alleen nog bezighouden met de lopende zaken.

De werkgroep gaat zich bezighouden met het vormgeven van een nieuwe structuur, nieuwe commissies en hopelijk ook een nieuw bestuur.
Zij zullen ons regelmatig informeren over de ontwikkelingen.

Met vriendelijke groet
Maaike