jun

Polle partij

Donderdag 14 juni  werd de jaarlijkse Pôlle partij voor de groepen 5 t/m 8 van obs De Pôlle gehouden op het kaatsveld de tsiene in Marsum.
De organisatie was in handen van kaatsvereninging KV-Foarut.

De catering werd verzorgd door de ouderraad van De Pôlle.
Om ongeveer half twee gingen 11 parturen van start.
Er werd flink gestreden door de verschillende parturen, wat een mooi schouwspel opleverde.
Even na 4 uur werden de winnaars bekend gemaakt.
Een woord van dank aan de vrijwilligers!
Winnaarsronde:
1e prijs: Sven,Jenella,Jurrian.
2e prijs:Jorrit,Leonie,Jelte.
3e prijs:Sander,Thomas,Rebecca.
Verliezersronde:
1e prijs:Sjoerd,Abel,Sytse.
2e prijs:Lucas,Janne,Kim.
Sven Kuperus werd uitgeroepen tot koning van de Pôllepartij 2018

Allen van harte gefeliciteerd!!!

Bij alle evenementen kunnen foto’s en video’s gemaakt worden welke worden gebruikt voor het promoten van het evenement, het promoten van de kaatssport en de kaatsvereniging.
Tevens kunnen foto’s en video’s gemaakt worden ter ondersteuning van het wedstrijdverslag en het brengen van kaatsnieuws.

Wees je er van bewust dat als je deelneemt aan een evenement of hierbij toeschouwer bent er beeldmateriaal gemaakt en gepubliceerd kan worden waarop je zichtbaar bent.
Indien je hier bezwaar tegen heeft kunt u dit melden bij het bestuur van Kv Foarut .

Algemeen / slider / Uitslagen 0 Reacties