mrt

Nieuw bestuursleden voor kv Foarut

20150910_151123
Op maandag 21 maart was in Cafe Het Grauwe Paard onze jaarlijkse voorjaarsvergadering .
Onze vereniging heeft een aantal moeilijke jaren achter de rug,
vanwege de krappe bezetting van ons bestuur en omdat het erg moeilijk was om nieuwe bestuursleden te vinden.

Op de speciale bijeenkomst in oktober zijn er gelukkig weer 2 nieuwe bestuursleden en 9 commissieleden bijgekomen.
Zo kunnen we er dus weer een paar jaar tegenaan en hopen weer een frisse wind door onze vereniging te laten waaien!

Het bestuur bestaat nu uit:
Ida Bouma
Coby van Wieren
Bauke Rekker
Maaike Dijkstra-Herrema
Dennis van Keimpema

Eind April starten de kaatsers met het competitie kaatsen en op 24 april is de Openingspartij die het kaatsseizoen echt opent!

Lijkt het je ook leuk om eens een keertje mee te doen,of misschien zelfs lid te worden,
kijk dan eens op  onze website ,www.kv-foarut.nl of meld je aan bij een van de bestuursleden.

Ook de jeugdcommissie zoekt nog enkele commissie leden.
Lijkt het je leuk om eens te helpen bij het jeugdkaatsen,dan kun je je aanmelden bij Maaike .

Oant sjen op e Tsiene!

Algemeen / slider 0 Reacties