apr

Muurkaatsdag een succes

Op 3 april jl was de eerste samenwerking tussen KV Foarút en Tennisvereniging Marsum een feit. Op deze datum stond een toernooi van muurkaatsen en tennis op het programma op het geheel vernieuwde tenniscomplex aan de Riemer Veemanstrjitte.

Met maar liefst 27 deelnemers werd op deze zonovergoten dag deelgenomen aan muurkaats-en tenniswedstrijden. Onder leiding van onze jeugdtrainer Jelmer Hornstra werden eerst de spelregels voor muurkaatsen uitgelegd waarna in tweetallen tegenelkaar werd gekaatst.

Om ca 18 uur werden alle wedstrijden beëindigd waarna een ieder het er over eens was dat dit voor herhaling vatbaar is hetgeen ook zeker zal plaatsvinden.

Elk lid van KV Foarút die graag ook eens wil muurkaatsen, kan  terecht op de tennisbaan. Hiervoor hoef je geen lid te zijn van de tennisvereniging. De tennisbaan is nagenoeg dagelijks geopend.

Hieronder een foto-impressie van de dag.

[nggallery id=10] Algemeen / slider 0 Reacties