aug

Cafe’t Grauwe paard Heineken Partij

Gisteren werd de jaarlijkse Cafe t Grauwe paard Heineken partij verkaatst. Deze keer ook met herkansingronde.
Er stonden 20 partuur op de lijst en de kaatsers hadden er duidelijk zin in er werd met veel plezier gekaatst.
Om het uur werd er een premie uitgeloofd voor de aktie die van te voren omgeroepen werd de kaatsers deden natuurlijk dan net even een tandje hoger.
Wij kunnen terug zien op een mooie en gezellige kaatsdag mogelijk gemaakt door cafe het Grauwe Paard die prachtige originele kaatsprijzen beschikbaar had gesteld wat zeer in de smaak viel.
De uiteindelijke winnaars mochten de koperen ketel een jaartje mee naar huis nemen .
Bij de heren waren de prijzen in de winnaarsronde voor:
1e prijs:Anne Wind,Bareld Bos,Jan Jelle Jongsma.
2e prijs:Gerben Wierstra,Wander meijer,Hendrik Jorritsma.
3e prijs:Hendrik Dijkstra,Albert Nauta,Peter Dijkstra.
Herkansingronde:
1e prijs:Ronald Steffens,Johan Prinsen,Tammo Bijlsma.
2e prijs:Age Anne Postuma,Hielke Miedema,Wilke van der Meulen.
Bij de dames stonden 11 partuur op de lijst hier werd ook met herkansing ronde gespeeld de prijzen in de winnaarsronde waren voor::
1e prijs:Anke Mollema,Esther Turkstra,Hilde Seepma.
2e prijs:Ina Dijkstra,Janna de Groot,Lia Siderius.
3e prijs:Rosalie Bosma,Hermine Bakker,Jessica Larooi.
Herkansing 1e prijs:Renske Anema,Marije Anema,Yke van der Mar.
Allen van Harte gefeliciteerd!
p.s Er zijn nog wat kledingstukken blijven liggen.
Bij alle evenementen kunnen foto’s en video’s gemaakt worden welke worden gebruikt voor het promoten van het evenement, het promoten van de kaatssport en de kaatsvereniging.
Tevens kunnen foto’s en video’s gemaakt worden ter ondersteuning van het wedstrijdverslag en het brengen van kaatsnieuws.
Wees je er van bewust dat als je deelneemt aan een evenement of hierbij toeschouwer bent er beeldmateriaal gemaakt en gepubliceerd kan worden waarop je zichtbaar bent.
Indien je hier bezwaar tegen hebt kun je dit melden bij het bestuur van Kv Foarut.
Algemeen / slider / Uitslagen / Uncategorized 0 Reacties