apr

Poiesz-actie zeer geslaagd!

Op vrijdagavond 15 april was de Gala-avond van de Poiesz actie in het FEC. Op deze avond werden de cheques uitgereikt aan de verenigingen die mee hebben gedaan aan de Poiesz actie. De kinderen die mee hadden geholpen tijdens ons actieweekend in de Poiesz-winkel in Westeinde mochten mee. Dit waren Niels, Romke Kees, Hilbrand, Madelon en Nynke. Marije en Serena hadden ook nog meegeholpen, maar die gingen er namens de volleybalvereniging al naar toe.

Het is hier altijd een groot feest met optreden van verschillende, bekende artiesten. Dit jaar traden op: Monique Smit, de Gebroeders Ko en Nick & Simon. Het was een hartstikke gezellige avond en we mochten een cheque ophalen van maar liefst € 1095 !!!!

Verder is bekend geworden dat Niels Miedema de winnaar is geworden van de Kaatshandschoen(op de hand gemaakt). Hij leverde de meest Poiesz-sponsor-munten in, en mag zich de trotse winnaar noemen. Deze actie was bedacht door de Jeugdcommissie als stimulans.

Nu maar hopen dat Niels niet alle ballen over het hek heen slaat! Gefeliciteerd Niels.

Bij deze willen we iedereen die deze actie heeft gesteund, heel hartelijk bedanken!!

Jeugd / slider 0 Reacties