aug

Kind ouder Partij

Vandaag werd onze Kind ouder partij verkaatst .
We gingen met een record deelname om 10.00 uur van start maar liefst 17 -2 tallen hadden zich opgegeven.
Na enkele omlopen te hebben gekaatst gingen we met alle kaatsers naar cafe t grauwe paard om te lunchen .
Voor de jeugd was er patat ,snacks en drinken en voor de ouders soep met broodjes, wat zeer in de smaak viel .
Na de lunch gingen wij weer verder met de strijd.
Bij de Kabouters waren de prijzen voor:
1e prijs:Lars en Nynke.
2e pijs:Rik en Tialling.
3e prijs:Welmoed en Marijke.
4e prijs:Elke en Maaike
5e prijs:Fenna en Geertje.
6e prijs:Laura en Hetty.
Bij de Welpen waren de prijzen voor:
1e prijs:Sem en Durk.
2e pijs:Teske en Dirk(inval ouder).
3e prijs:Bas en Max.
4e prijs:Tineke en Jellie.
Bij de Pupillen waren de prijzen voor:
1e prijs:Bjorn en Peter(invalouder).
2e prijs:Chris en Doede (Fenna nam de prijs van Chris in ontvangst).
Allen van harte gefeliciteerd!!
Het weer zat ons ook mee het bleef droog tot de prijsuitreiking.
We kunnen terug zien op een zeer geslaagde,leuke en gezellige dag.
Met dank aan vrijwilligers ,Maaike en JC voor de wedstrijd leiding en Klaas en Jeltsje voor de heerlijke lunch.
Bij alle evenementen kunnen foto’s en video’s gemaakt worden welke worden gebruikt voor het promoten van het evenement, het promoten van de kaatssport en de kaatsvereniging.
Tevens kunnen foto’s en video’s gemaakt worden ter ondersteuning van het wedstrijdverslag en het brengen van kaatsnieuws.
Wees je er van bewust dat als je deelneemt aan een evenement of hierbij toeschouwer bent er beeldmateriaal gemaakt en gepubliceerd kan worden waarop je zichtbaar bent.
Indien je hier bezwaar tegen hebt kun je dit melden bij het bestuur van Kv Foarut.
Algemeen / Fotoalbum / Jeugd 0 Reacties