aug

Kennisgeving KV Foarút betreft Ho dames en herenpartij

Nadat wij in juli hadden besloten om de Dames en Heren Hoofdklasse op 12 en 13 september, ondanks alle Corona maatregelen, gewoon te gaan organiseren zijn wij bezig gegaan met het opstellen van een Coronaplan en het treffen van andere voorbereidingen.
Het Coronaplan was verplicht en noodzakelijk om de wedstrijden’coronaproof’ te laten verlopen.
De gemeente Waadhoeke moest hiervoor haar goedkeuring geven.
Na diverse malen met de gemeente te hebben gecommuniceerd, hebben we afgelopen week een besluit van de gemeente op ons Coronaplan ontvangen.
In dit besluit heeft de gemeente Waadhoeke (op basis van de noodverordeningswet) aanvullende voorwaarden gesteld die wij niet verantwoord kunnen nakomen.
De risico’s die hieruit voortkomen kunnen en willen wij als vereniging niet dragen.
Als alternatief hebben we nog overwogen om de wedstrijden te organiseren met een bezoekersaantal tot maximaal 250.
Echter, dit is voor ons niet haalbaar.
Gelet op de grootte van ons ledenbestand en andere genodigden zijn we dan genoodzaakt om keuzes te maken wie wel en wie niet zal worden toegelaten.
Dit zijn voor ons als vereniging keuzes die we niet willen maken voor onze bezoekers.

Bovenstaande heeft ons helaas doen besluiten om de Dames en Heren hoofdklasse niet te gaan organiseren op 12 en 13 september en terug te geven aan de KNKB.

Een dank aan een ieder die ons had willen ondersteunen in welke vorm dan ook !

Bestuur KV Foarut

Algemeen / Fotoalbum / slider 0 Reacties