jan

Theatervoorstelling wel winnen he!

Theatervoorstelling “Wel winnen, hè!” houdt ouders in heel Nederland een spiegel voor!

De theatervoorstelling ‘Wel winnen hè! gaat over hoe ouders ervoor kunnen zorgen dat het goed gaat met hun kind in de sport en het kind tijdens het sporten optimaal plezier kan beleven.Wat zeg je aan de ontbijttafel op de dag van een spannende wedstrijd? Wat roep je langs de kant? En hoe vang je je kind op na een verloren wedstrijd? Over dat soort vragen gaat ‘Wel winnen, hè! – versie ouders’. Een humoristische theatervoorstelling waarin gedurende 24 uur het gezin van Lisa en Bas wordt gevolgd. Vanaf het ontbijt op zaterdagochtend tot en met het ontbijt op zondagmorgen. Hun drie kinderen spelen die zaterdag ieder een wedstrijd: Sander (12 jaar) gaat voetballen, Anne (8 jaar) turnen en Mathijs (7 jaar) tennissen. Dat betekent een hoop geregel en gedoe, waarbij Lisa en Bas ook nog graag willen dat hun kinderen goed presteren. Dus stress in de tent!

In de voorstelling spelen o.a. Bas Grevelink (Comedy Train/musical Joseph) en Ewald van Kouwen (aanvoerder van de beweging Positief Coachen).
De regie is in handen van Aike Dirkzwager.
Datum: Woensdag 22 januari in de harmonie te Leeuwarden
Kosten: € 5,-
Bestellen: www.welwinnenhe.nl
De inloop is vanaf 19.30 uur; de voorstelling duurt van 20.00 tot 21.20 uur (zonder pauze)
is het wat voor jou bestellen zie bovenstaande link.

Algemeen 0 Reacties