Teatsen

Op zondag 8 juli werd de 2e Teatspartij i.s.m de tennisvereniging georganiseerd.
Er stonden 7 partuur op de lijst en er werd gespeeld in poules
Het was een vermakelijk en aantrekkelijk schouwspel op een vol Tsiene veld.
Bij iedereen veel het zeer in de smaak en is dus voor herhaling vatbaar!!!
Er werd spannend geteatst ,er waren zelfs 2 wedstrijden die met alles aan de hang eindigden.
Wij kunnen dan ook terug zien op een prettige en gezellige teats dag i.s.m de tennisvereniging.
de 1e prijs winnaars waren :Sibrand Zondervan,
Edouw Miedema,Remco Leemburg.
2e prijs:Andries Fokkema,Klaas Kuperus,Roy Wieggers.
3e prijs:Doede van Wier,Gerarda Wybenga,Anneree Julianus.

Bij alle evenementen kunnen foto’s en video’s gemaakt worden welke worden gebruikt voor het promoten van het evenement, het promoten van de kaatssport en de kaatsvereniging.
Tevens kunnen foto’s en video’s gemaakt worden ter ondersteuning van het wedstrijdverslag en het brengen van kaatsnieuws.

Wees je er van bewust dat als je deelneemt aan een evenement of hierbij toeschouwer bent er beeldmateriaal gemaakt en gepubliceerd kan worden waarop je zichtbaar bent.
Indien je hier bezwaar tegen hebt kun je dit melden bij het bestuur van Kv Foarut .

Algemeen / Uitslagen 0 Reacties