sep

Suzanne Schulting in Marsum

Suzanne Schulting bij onze Heren Hoofdklasse.
Pake Johannes (erelid van onze vereniging)en beppe Annie super trots dat Suzanne de prijzen mocht overhandigen tijdens de marssumer merke hoofdklasse kaatswedstrijd ..
De kransen werden aangeboden door pake en beppe en Suzanne deelde ze uit samen met de prijzen .
Wij hebben het zeer gewaardeerd dat zij dit voor ons, maar vooral voor pake en beppe heeft gedaan.
Het was Top van je ,op een ongedwongen en spontane manier reikte je de prijzen uit.
Ook zagen we hier en daar wat vochtige ogen!
Suzanne namens kv Foarut heel erg bedankt voor je bijdrage!
(Suzanne samen met haar familie).

Bij alle evenementen kunnen foto’s en video’s gemaakt worden welke worden gebruikt voor het promoten van het evenement, het promoten van de kaatssport en de kaatsvereniging.
Tevens kunnen foto’s en video’s gemaakt worden ter ondersteuning van het wedstrijdverslag en het brengen van kaatsnieuws.

Wees je er van bewust dat als je deelneemt aan een evenement of hierbij toeschouwer bent er beeldmateriaal gemaakt en gepubliceerd kan worden waarop je zichtbaar bent.
Indien je hier bezwaar tegen hebt kun je dit melden bij het bestuur van Kv Foarut .

Algemeen / slider 0 Reacties