jun

Kind Ouder Partij.

Gisteren werd onze Kind ouder partij verkaatst .
We gingen met een record deelname om 10.00 uur van start maar liefst 23 -2 tallen hadden zich opgegeven.
Na enkele omlopen te hebben gekaatst gingen we met alle kaatsers naar cafe t grauwe paard om te lunchen .
Voor de jeugd was er patat ,snacks en drinken en voor de ouders soep met broodjes, wat zeer in de smaak viel .
Na de lunch gingen wij weer verder met de strijd.
Bij de Beginners/welpen stonden 12 2 -tallen op de lijst.
Winnaarsronde:
1e prijs:Redmer en Gerard.
2e pijs:Bas en Max.
3e prijs:Dion en Damian.
Verliezersronde:
1e prijs:Tineke en Tjalling.
2e prijs:Elbrich en Harmen.
3e prijs:Teske en Maaike..

Bij de Welpen stonden 6 2 -tallen op de lijst.
poule:
1e prijs:Ella en Nynke
2e pijs:Rebecca en Dirk.
3e prijs:Jelte en Jellie.

Bij de pupillen/schooljeugd stonden 5 2 -tallen op de lijst,
poule:
1e prijs:Sven en Jeltsje.
2e prijs:Dagmar en Sjoerd.
Allen van harte gefeliciteerd!!

We kunnen terug zien onder prachtige weersomstandigheden op een zeer geslaagde dag.
Met dank aan vrijwilligers ,Maaike en JC voor de wedstrijd leiding en Klaas en Jeltsje voor de heerlijke lunch

.
Bij alle evenementen kunnen foto’s en video’s gemaakt worden welke worden gebruikt voor het promoten van het evenement, het promoten van de kaatssport en de kaatsvereniging.
Tevens kunnen foto’s en video’s gemaakt worden ter ondersteuning van het wedstrijdverslag en het brengen van kaatsnieuws.

Wees je er van bewust dat als je deelneemt aan een evenement of hierbij toeschouwer bent er beeldmateriaal gemaakt en gepubliceerd kan worden waarop je zichtbaar bent.
Indien je hier bezwaar tegen hebt kun je dit melden bij het bestuur van kv foarut.

Algemeen / Jeugd / slider / Uitslagen 0 Reacties