KNKB Dames 1e klas VF + herk.

Er stonden vandaag 15 partuur op de lijst waarvan 1 afgemeld bij de dames 1e klas VF +herkansing.
Er werd slecht weer voorspeld dus er was extra douche en kleedgelegenheid geregeld.
met zo nu en dan toch een fikse bui werd er toch door gekaatst maar dat mocht de pret niet drukken .
Om 10.00 uur gingen de dames allemaal van start  en even na 15.00 uur was de partij afgelopen.
De uiteindelijke winnaars waren:
De Winnaarsronde:
1e prijs:Sietske Okkema Easterein,Maaike Osinga Franeker,Aukje Kuiken Kollumerpomp.
2e prijs:Wybrig Bakker Tersoal,Hiske Zeinstra Groningen,Melissa Rianne Hiemstra Stiens.
3e prijs:Annet de Haan St Anna Par,Hester Bruinsma Wommels,Hendrieke van der Schoot Sexbierum.
3e prijs:Jildou Sweering Folsgare,Jeska Terpstra Easterein,Jennie Terpstra Mantgum.
Verliezersronde:
1e prijs:Nelie Steenstra Minnertsga,Sigrid de Jong Blauwhuis,Marije Hellinga Deinum.
2e prijs:Akkelyna de Haan Wier,Corina de Vries Bitgum,Fenna Kramer Winsum.

Een woord van dank aan C Anema die de wedstrijd voortreffelijk leidde en onze clubscheidsrechters die  voortreffelijk assisteerden.
We kunnen wederom terug zien op een geslaagde kaatsdag waar het plezier voorop staat, mede dank zij de in zet van onze  vrijwilligers .

Bij alle evenementen kunnen foto’s en video’s gemaakt worden welke worden gebruikt voor het promoten van het evenement, het promoten van de kaatssport en de kaatsvereniging.
Tevens kunnen foto’s en video’s gemaakt worden ter ondersteuning van het wedstrijdverslag en het brengen van kaatsnieuws.

Wees je er van bewust dat als je deelneemt aan een evenement of hierbij toeschouwer bent er beeldmateriaal gemaakt en gepubliceerd kan worden waarop je zichtbaar bent.
Indien je hier bezwaar tegen hebt kun je dit melden bij het bestuur van Kv Foarut .

Algemeen / slider / Uitslagen 0 Reacties